.::Gränser::.

Är jag dålig på att uppdatera möjligtvis. Skulle tro det! Beror väl antagligen på att jag nästan aldrig är hemma. Vi (jag och Filip) är ute och ränner varje dag. Är det inte BVC eller föräldraträff så är det Liten och stor i grannbyn eller besök hos favvokompisen Albin och hans mamma. Där har vi verkligen jätteroligt! Det har blivit ännu roligare nu när Albin har lärt sig att gå.

Idag var det besök på BVC och för vägning av Filip, alias Lilleman. Eller har är väl inte så liten längre, men ändå! Rejäl genomgång av mat och matsituationer som kan uppstå. Filip har kommit in i en fas i livet där han testar oss oerhört mkt. I måndags slängde han mat på sin mor, åt inget och tjurade ihop totalt! Meeen, jag sätter gränser, Filip blir arg och tjurar ett tag. Ja, det är så vi lever våra dagar. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback