.::Allt bra::.

Varit på inskrivning och allt verkade bra. Nästa gång vi ska ses så ska vi lyssna på hjärtljuden. Det blir i slutet av april.

Det går framåt med kaklingen av badrummet nere i källaren också, som tur är. Jag vill att det ska bli färdigt så att jag kan få ta mig ett varmt bad. Ska bli så härligt när jag kan göra det medans Filip och Fredrik bastar. Filip kommer förmodligen att bada också. Men vad trevliga fredagar det kan bli! *längtar*

Nu ska vi snart äta middag och sedan blir det kanske en del scrapping och även en del tv.

Förresten så är det första dagen på flera flera veckor som jag inte har tagit någon tablett mot illamåendet och jag har dessutom inte sovit något på dagen. Vilken framgång. Hoppas bara att det är som det ska och att det inte betyder något dåligt! Hur som helst så har jag gått in i vecka 12 (11+0) idag. Time flies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback