.::Magsjuka::.

Har fått något mycket konstigt i magen. I lördags var jag helt däckad av något mystiskt magvirus och igår var allt bra. Idag är det illa igen, men jag vet inte vad jag ska tro? Antingen är det magsjuka igen eller så är det graviditetsillamåendet som gör sig påminnt på ett otroligt mycket hemskare sätt än tidigare. Just nu är det totaltomt i magen och jag får inte i mig ett uns annat än lite Cola samt Proviva. Vad lever lilla pyret av egentligen? Hur länge kan jag gå omkring så här?

Idag var vi ändå och köpte en trehjuling till Filip. Han tycker den är väldigt rolig, men klarar inte av att trampa själv ännu så vi får knuffa på honom. Han ler med hela kroppen då han ser den röda cykeln! Så härligt är det att se det!

Kommentarer
Postat av: nikolina

E du gravid???:O

2006-12-25 @ 15:46:19
Postat av: Ella

ajaj, jobbigt med magen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback