.::Stadsbesök::.

Har varit i stan i dag och hämtat ut mina nya glasögon. Det känns verkligen skönt att kunna använda glasögon igen då jag haft så torra ögon, vilket jag i sin tur fått av de där anti-illamående-tabletterna som jag har stoppat i mig varje dag i snart en månads tid... Nu ska det väl bli bättring på den fronten hoppas jag.

Vi var även på CityGross och handlade lite grejjs som behövs nu när det kommer besök från nordligare breddgrader. Bl.a två kilo ost, två kilo kycklingfiléer och två kilo fläskfilé. Sen finns det även en del grönsaker hemma till mamma. :-)

Fick en fråga angående disciplin att skriva varje dag och på den frågan kan jag bara svara att jag inte känner mig träffad. ;-) Det är bara nu de senaste dagarna jag skrivit varje dag, men det var efter ideliga påtryckningar från Lina och pappa som det blev av att jag överhuvudtaget kom in på den här sidan igen. Annars hade den nog legat i total glömska.

Idag på City Gross så upptäckte Filip sånna där bilar, tåg, flygplan ni vet som brukar finnas utanför affärer, sånna där som kostar typ en femma så får man åka en runda i dem. Alla ungar älskar dem! Det är alltså sådana som står stilla. Filip satt i både en bil och i ett lok, utan att vi betalade så tyckte han att det var helskoj! Billigt nöje!

Nåväl, nu ska jag tillbaka till tv:n och heja på Färjestad. Sen bär det av mot sängen.

Nattinatti

P.S Hälsa tillbaka till Maj-Lis! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback